Te koop mijn Moto Guzzi Le mans. 1979

Met pijn in mijn hart, maar ik rijd er te weinig mee.

Te koop mijn Moto Guzzi Le mans.

Vraagprijs : € 6.500,00

Gegevens :

– Moto Guzzi Le Mans 2, in Le Mans 1 optiek

– Bouwjaar 1979

– 948 cc

– Technisch 100%

– Lafranconi Competizione uitlaten

– Koni/Ikon schokbrekers

– Ca. 70.000 miles

Info Maarten Ogg    06-42241891

Goede Doelenrit Honda Deauville Club 2018

De SMvG is voor het uitvoeren van zijn werkzaamheden afhankelijk van donaties. Regelmatig komen de gulle giften uit een onverwachte hoek. Tot ons grote plezier organiseert op zondag 10 juni de Honda Deauville Cub een goede doelen rit.

De Stichting Mobiliteit voor Gehandicapten. De SMvG wil de passie voor motorrijden uitdragen. Motorrijden ondanks beperkingen. Motorrijden met een prothese, een ondersteunende orthese of een aangeboren beperking. Op een aangepaste motor. De mensen achter de SMvG hebben het zelf ervaren of zijn er nauw bij betrokken.

De SMvG kan adviseren en bemiddelen in een onderzoek of motorrijden met een handicap binnen de wettelijke bepalingen mogelijk is. Welke aanpassingen gemaakt kunnen worden aan pro- en ortheses of aan de motor zelf.
De ervaringsverhalen spreken voor zich. Ze overtuigen dat motorrijden niet op hoeft te houden na een ongeval of bij een aandoening. Dat ook met een aangeboren beperking het besturen van een motorfiets geen onbereikbaar doel is.

Ergens hopen we, als liefhebbers van de Honda Deauville, uiteraard nooit gebruik te hoeven maken van de dienstverlening van de SMvG. Bij het rijden op onze motoren hebben we allemaal de intentie om dit in goede gezondheid te mogen beleven. Niettemin is de realiteit soms weerbarstig en kunnen we plots in ongewilde verkeerssituaties terecht komen, waarbij de gevolgen ook voor ons fysieke consequenties kunnen hebben. Het is fijn om te weten dat er een organisatie als de SMvG bestaat, die motorrijders bijstaat met begeleiding op de weg terug in het motorzadel.

De SMvG heeft vele motorrijders tot ver over hun grenzen gebracht. De leden van de SMvG willen hun eigen kennis en ervaring delen met diegenen die in deze passie geloven. De passie die motorrijden kan geven! Juist daarom dragen we deze stichting een warm hart toe.

Inschrijven kan alleen door het invullen van het inschrijfformulier. Dit kan tot 3 juni 2018. De inschrijving stopt wanneer het maximale aantal deelnemers (50) is bereikt.

Wil je mee doen schrijf je in via deze link

verlaagde Suzuki GN250.

Suzuki GN250

Mooie extreem verlaagde Suzuki GN250. Vrije zadel hoogte 54 cm.
Het was een eerder project van mijn voorganger Rob Janssen.
Hij verkeerde in uiterlijk erbarmelijke staat. Na heel wat uurtjes poetsen enz staat hij er weer netjes bij. Technisch in zeer goede staat. Nog geen 8000 km op de teller.
Hij is te koop.

Voor meer info graag bellen of mailen.

T: 06-19326855
E: info@lukenstuningservice.nl

SMvG TourToggt 2018

Beste Motorrijder/ster,

LET OP !!!!!

Door miscommunicatie met het hotel gaat de SMVG TOURTOGGT NIET DOOR OP 4/5/6 MEI
De nieuwe datum is 25/26/27
Door een aantal afzeggingen zijn er een paar plaatsen beschikbaar
Wees er snel bij want vol is vol

SMVG

In samenwerking met de Projectgroep MMvG organiseert de Stichting Mobiliteit voor Gehandicapten in mei het jaarlijkse motorweekend. Dit jaar voor de 21e keer !
De vorige negentien afleveringen waren, zeker door de uitstekende sfeer, een doorslaand succes. De tocht wordt georganiseerd aan het begin van het nieuwe motorseizoen, om extra ervaring op te doen met het rijden in heuvelachtig of bergachtig gebied. Daarbij kun je denken aan verkantingen, hellingen en afdalingen, haarspeldbochten etc.
Zodoende kun je voertuigbeheersing en verkeersinzicht vergroten tijdens deze toertocht in
België en Duitsland (Eifel en Moezel).

Naast motorrijden, staan plezier en gezelligheid voorop. Ook kunnen we allerlei gemeenschappelijke ervaringen delen, bijvoorbeeld over het motorrijden, technische aanpassingen aan je motor of orthese, enzovoort.

Zie voor de inhoud en kosten onder “inhoud”.  uitnodiging hier

Link hotel hier

Wil je deelnemen :
1. Mail het inschrijfformulier naar : info@smvg.nl   download hier inschrijfformulier
2. Maak het deelnamebedrag : € 185,00 over op :

ING bank : IBAN NL 16 INGB0009229282
t.n.v. Stichting Mobiliteit voor Gehandicapten
o.v.v. SMvG Tour Toggt©

Inschrijven voor : 15 april 2018.

Ducati 996 Bj. 2001

Te koop aangeboden. Ducati 996

Goed onderhouden en zeer nette Motor.
Het gaat hier om een Ducati 996 met een aanpassing voor een rechts handig persoon.
Koppeling en de bediening voor de verlichting en knipperlicht zijn allemaal over gezet naar rechts.

Kan eenvoudig terug gebouwd worden

De motor is van 2001 en heeft 48.665 gelopen.
In 2016 heeft de motor een grote beurt gehad.
Altijd met veel plezier op gereden maar wegens tijdgebrek wil ik hem graag verkopen.
Vraagprijs is 4250€
Voor contact kunt u bellen met 06-130 23 213